perjantai 5. elokuuta 2011

kuuntelen


Taisin jo julkaista edellisen merkinnän ennen kuin tajusin kunnolla, että ei ehkä sittenkään ja kyllä mä pystyn parempaan tai ainakin osaan kertoa vähemmän turhia asioita. Se luultavasti laihduttaa tekstiä entisestään, mutta eikö sirous ollutkin kaunista?

Konfirmaatioharjoitus huomenna kun aurinko on korkeimmalla kohdalla ja sunnuntai on sitten seuraava päivä. Äiti on repinyt Avotakasta sivuja ja tehnyt ne huoneiksi ja mun täytyi taistella kaikin mahdollisin asein, että edes julisteseinä jäi koskemattomaksi. Se on ostanut juustotarjottimen ja -veitsiä (jotka näyttävät tappavilta) ja jotain ruokaakin kai ja mansikkakuvioisia servettejä ja mua raivostuttaa kuinka se koettaa kalastella suuren juhlan tuntua tyhjästä koska tämä ei ole suuri juhla. Vieraita tulee kourallinen jos sitäkään ja sellaisia vieraita, jotka mä olen itse kutsunut ei lainkaan enkä mä edes HALUA juhlia, ei siinä ole mitään hienoa että saa syödä pyöreän leivän ja juoda pahaa viiniä valkoisessa mekossa. (Anteeksi, jos jollekulle on.) Mä vain haluan selvitä siitä kaikesta mahdollisimman nopeasti ja päästä taas pakoon jumalaa. Jos se edes on olemassa.

Ja kiitos te kaikki, jotka seurasitte. ♥

1 kommentti:

  1. Hei, jos asiani ketunaivojenkin jälkeen vielä kiinnostavat, löydyn nyt täältä:

    http://treacherous-thing.blogspot.com/

    VastaaPoista